Klachten
Bij Stadionposter (posterwinkel) streven we ernaar om je altijd de beste kwaliteit en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met een van onze producten of onze service. Heb je een klacht over een van onze voetbalposters of je aankoopproces? Laat het ons weten! Wij staan klaar om je klacht serieus te nemen en snel een passende oplossing te vinden.
Hoe werkt het? Vul eenvoudig het onderstaande klachtenformulier in met jouw gegevens en een duidelijke omschrijving van je klacht. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen contact met je op te nemen en je verder te helpen.!
Wat kun je van ons verwachten?
- Snelle en eerlijke beoordeling van je klacht.
- Binnen 2 werkdagen een reactie.
- Samen zoeken we naar een oplossing die voor jou werkt, of het nu gaat om een vervangend product, een terugbetaling, of iets anders.
Jouw tevredenheid staat voorop, dus schroom niet om contact op te nemen.
We waarderen je feedback en zullen ons uiterste best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn
Komen we er toch niet helemaal uit?
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stadionposters.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."